Belti este denumirea comerciala a CRI-FLO CAR DELIVERY SMD S.R.L, persoana juridica cu sediul in Bucuresti, Strada Dumbrava Noua, nr.17, bl.M121, Sc.A, et.1, ap.6, Sector 5 avand CUI: RO43714950.

Livrari - Expedierea coletului tău în siguranță

Coletele sunt livrate prin intermediul Sameday.  Costul de livrare este de: 24,99 RON pentru transportul standard, 19.99 LIVRARE IN SAMEDAY EASY BOX  si GRATUIT la achizitia a minim 2 produse. De asemenea, în timpul anumitor campanii limitate livrarea poate fi gratuită.

Coletele sunt expediate in fiecare zi la ora 16:00 si ajung la destinatie ziua urmatoare. Comenzile plasate pana in ora 14:00 sunt procesate si expediate in aceeasi zi si ajung la destinatie a doua zi. Comenzile plasate incepand de vineri la ora 15:00 pana luni la ora 15:00 vor fi procesate luni, expediate in aceeasi zi si ajung la destinatie in cursul zilei de marti.

Sameday îți asigură un curierat rapid și sigur, cu livrare către destinatar în funcție de urgența comenzilor. Un proces gândit eficient, astfel încât să te asiguri că plasezi comanda la timp și ai livrare în timpul pe care ți-l dorești. Sameday are soluții moderne pentru 100% acoperire a nevoilor tale, indiferent de domeniul de activitate, mărimea afacerii, volumul de livrări sau volumul coletelor.

ATENTIE:

- Curierul va încerca livrarea de două ori, iar în cazul în care livrarea nu se poate efectua, coletul va fi returnat în depozitul nostru.

 - Pentru comenzile plasate conform cerintelor clientului comanda trebuie sa se achite in avans.

Rambursări și returnări

1. Condiții generale pentru returnarea produselor

Pentru motive de protecție a sănătății și din rațiuni de igienă, conform art. 16, lit. f) din OUG nr. 34/2014, produsele cosmetice sau destinate uzului personal, care au fost deschise, testate sau utilizate, nu pot fi returnate.


2. Pașii pentru returnarea unui produs

Pasul 1: Notificarea intenției de retur - Daca te incadrezi in termenul legal de 14 zile de la primirea coletului urmeaza pasii: 
Pentru a iniția returul, este necesar să ne informezi printr-un email la adresa contact@belti.ro cu subiectul "Cerere de retur". În email, te rugăm să specifici:

  • Numele complet și corect
  • Adresa de e-mail utilizată la plasarea comenzii
  • Numărul comenzii și al facturii
  • Data emiterii facturii
  • Produsele pe care dorești să le returnezi
  • Motivul returului 
  • Contul bancar unde doriti returnare contravalorii produsului si numele titularului de cont

De asemenea, poți să ne contactezi telefonic la numărul 0767 540 540 pentru a discuta detaliile procedurii de retur.

*in timpul programului de lucru de luni - vineri de la 08:00 - 17:00

Pasul 2: Confirmarea returului
În maxim 48 de ore de la primirea cererii tale, te vom contacta prin email sau telefonic pentru a confirma dacă returul îndeplinește condițiile de acceptare.

Pasul 3: Pregătirea coletului
Produsul pe care dorești să-l returnezi trebuie ambalat corespunzător într-o cutie sigilată și protejată. Asigură-te că produsele promoționale sau cadourile primite în aceeași comandă sunt returnate intacte.

Pasul 4: Expedierea coletului

  • Metoda de retur preferată este prin serviciul Sameday.
  • Ai posibilitatea de a returna produsul printr-un curier de la domiciliu, însă costul transportului va fi suportat de tine. În acest caz, te rugăm să trimiți coletul la adresa noastră:
    • CRI-FLO CAR DELIVERY SMD SRL, Strada Epocii 6, Ilfov, Bragadiru
    • Număr de contact: 0767 540 540
  • Pentru a facilita identificarea coletului, te rugăm să scrii pe colet numele complet și numărul comenzii.

Pasul 5: Verificarea produsului returnat
După ce coletul ajunge la noi, vom verifica dacă produsele returnate respectă condițiile specificate. În cazul în care nu sunt îndeplinite condițiile de retur, produsele îți vor fi reexpediate, iar costul transportului va fi suportat de dumneavoastra.

Pasul 6: Rambursarea sumei sau înlocuirea produsului
Dacă returul este acceptat, îți vom restitui contravaloarea produsului în contul specificat, în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului. Dacă ai optat pentru înlocuirea produsului, te vom contacta pentru a stabili detaliile livrării noului produs, costurile de transport fiind suportate de tine, dacă valoarea comenzii nu întrunește condițiile pentru transport gratuit.


3. Excepții de la dreptul de retur

Nu se acceptă returnarea produselor:

  • Desigilate sau testate, care nu respectă condițiile de igienă și protecția sănătății. (conform OUG 34/2014 alin 16)
  • Produs desigilat - este produsul ce nu mai are integru celofanul cu care a venit sigilat produsul.
  • Orice incercare de relipire a celofanului duce la neeligibilitatea produsului pentru retur!
  • Produse deteriorate, cu ambalaje distruse, sau care prezintă urme de utilizare (zgârieturi, ciobiri etc.).

ATENȚIE: Produsele comercializate online NU sunt testere. Te rugăm să verifici cu atenție produsul dorit înainte de achiziție pentru a te asigura că este potrivit preferințelor tale.


Această politică de retur este conformă cu legislația în vigoare și protejează atât drepturile cumpărătorului, cât și integritatea produselor comercializate de Belti.ro.

Produsele ce nu se incadreaza in termenul legal de 14 zile de la primirea coletului nu sunt eligibile pentru retur.

Schimbul direct de produse nu este posibil în cadrul procesului de retur. Dacă doriți un alt produs, vă încurajăm să plasați o nouă comandă după ce ați primit suma rambursată.

4. Alte aspecte legate de retur

În cazul returnării unor produse dintr-o comandă care a beneficiat de promoții, suma aferentă voucherului de reducere și costul transportului vor fi reținute, dacă valoarea totală a produselor rămase este sub limita necesară pentru a beneficia de aceste oferte.